Download Theme Windows 7
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به ظاهر دسکتاپ خود اهمیت می دهید یا از ظاهر ویندوز سون خود خسته شده اید و دنبال تم جدیدی هستید که علاوه بر زیبایی بر سرعت سیستم شما تأثیر نگذارد. کمیاب تم زیبای Glass Onion را به شما عزیزان پیشنهاد می کند، این تم شیک علاوه بر زیبایی باعث شادابی دسکتاپ شما خواهد شد و محیطی چشم نواز را برای شما به ارمغان خواهد آورد.این تم زیبا تغییراتی در بخش آیکون ها و تسکبار و نوار عنوان و نوار منو و … ایجاد خواهد کرد و با این حال هیچ تأثیری در روند کار و سرعت ویندوز نخواهد داشت. امیدواریم این تم شیک مورد پسند کاربران عزیز قرار بگیرد.

-----------------------------------------

 

Aurora 3D Presentation 11.12.13 نرم افزار بسیار قدرتمند و قابلی است که به واسطه آن به راحتی می توان زیباترین و جذاب ترین اسلایدشو های سه بعدی را خلق کرد. این ابزار درست به مانند PowerPoint امکانات فراوانی دارد که با استفاده از آن ها می توان پروژه های جذابی را خلق کرد که تاثیر مثبتی روی بیننده دارد. می توان از همه Object ها بهره گرفت تا حاصل کار یک نمایش کامل باشد. متن ها ، تصاویر ، موزیک ها ، ویدئوها و به طور کلی تمامی آنچه لازم است تا پروژه به شکلی کامل ارائه شود را می توان به صورت سه بعدی در اسلایدشو اضافه نمود. این ابزار که از واسط کاربری جذابی هم بهره می برد به راحتی قابل بهره برداری بوده و نیاز به آموزش خاصی ندارد. تنها هدف لازم است و سلیقه ؛ تا کاربر بتواند یک Presentation سه بعدی فوق العاده جذاب را خلق نماید.
عدم نیاز به هیچ گونه طراحی سه بعدی خاصی ، عدم نیاز به آموزش فلش ، فتوشاپ یا هر نرم افزار دیگری که با آن می توان Object های سه بعدی را خلق کرد ، فضای کاملا سه بعدی نرم افزار به صورت پیش فرض ، امکان تبدیل  عکس ، فیلم و یا دیگر خروجی ها با بهترین کیفیت ممکن و همچنین به صورت کاملا سه بعدی و همچنین امکان خلق تبلیغات جذاب و زیبا که گاهی باعث کسب درآمد های خوبی هم می شوند از جمله دیگر قابلیت هایی هستند که در نرم افزار Aurora 3D Presentation 2011 به چشم می خورند.

-----------------------------------------

 

دانلود پلاگینهای قدرتمند Topaz Labs برای فتوشاپ. که شامل پلاگین برای روتوش سریع تصویر،مات کردن تصویر و … می شود. که برای عکاسان که سرعت در انجام این کارها برای آنها اهمیت دارد مناسب خواهد بود. این مجموعه شامل ۱۰ پلاگین از این کمپانی می باشد. این مجموعه فوق العاده و نایاب و کمیاب را می توانید از کمیاب دریافت کند.

-----------------------------------------

 

زمان : ۱:۲۰

کیفیت : BDRip – 720p HD

ژانر : انیمیشن

خلاصه داستان: شنل قرمزی در حال تمرین با گروه “خواهران شنلی” می باشد ، در حالیکه او و گرگ طمعکار برای اسرار گم شدن ناگهانی هانسل و گرتل آزموده می شوند و …

-----------------------------------------

 

ماهی‌گیری یا ماهیگیری به شکار ماهی از آب با قلاب، تور یا هر ابزار دیگری می‌گویند. به کسی که ماهی می‌گیرد ماهی‌گیر یا ماهیگیر می‌گویند. بار دیگر گروه کمیاب به درخواست کاربران خود آموزش مبتدی تا حرفه ای ماهی گیری را برای شما عزیزان آماده دریافت کرده ایم. این آموزش که نام آن Patagonian Silver 2011 است به شما آموزش ماهی گیری در رودخانه ها را آموزش میدهد.

-----------------------------------------

 

وکتور زیبا و فوق العاده ای را با عنوان نمایش دهنده های تبلیغاتی برای شما عزیزان با کیفیت بالا آماده دریافت کرده ایم.

-----------------------------------------

 

 

Ace Translator 9.2.2.619 نام یک مترجم آنلاین بسیار مفید است که برای نیازهای چند زبانه ای روزمره شما بسیار مفید خواهد بود . این محصول شرکت Acetools با موتور قدرتمند ترجمه ی آنلاین خود به آسانی و سرعت برای شما قادر است انواع متون مانند محتوای صفحات وب , نامه ها , گفتگو ها و Email ها را که به زبانهاتی رایج دنیا می باشند را به یکدیگر تبدیل نماید !

توسط Acetool قادرید متون خود را که از فارسی ، زبانهای چینی ( هم سنتی و هم ساده امروزی ) , هلندی , انگلیسی , فرانسوی , آلمانی , یونانی , ایتالیایی , ژاپنی , کره ای , پرتغالی , روسی و اسپانیولی  و …. می باشند را به یگدیگر تبدیل و ترجمه نمایید .

علاوه بر ویژگی متون قادرید توسط این نرم افزار قدرتمند مفید وب سایت خود را به آسانی ۱۲ زبانه کنید !
این نرم افزار برای اجرا تنها به سیستم عامل ویندوز ۹۸/NT/ME/2000/XP/2003 و اتصال به اینترنت نیاز دارد .

-----------------------------------------

 

Kaspersky PURE Total Security 9.1.0.124 همان طور که میانید بدون شک شرکت قوی ترین شرکت ارائه دهنده ی آنتی ویروس و فایروال های کامپیوتری میباشد که جدیدا محصول جدید خود را با نام Kaspersky Pure  منتشر کرده است که به نظر خیلی از کارشناسان تحولی در نرم افزار های این شرکت میباشد . Option های این مجموعه در مقایسه با Antivirus  و Internet Security  این شرکت خیلی بیشتر است و قوی ترین نرم افزار امنیتی موجود برای از بین بردن ویروس ها و محافظت از سیستم شما میباشد .
محافظ از سیستم شما در مقابل انواع ویروسها و تروجانها,قفل گزاری وب و سیستم بر روی کودکان ,قفل گزاری بر روی پسوردها,ترمیم نرم افزارهای تخریب شده ,پشتیبانگیری از اطلاعات, بهینه سازی قدرتمند سیستم شما از انواع بدافزارها,مانیتورینگ اتصال به اینترنت و امنیت کامل اتصال,محافظت از اطلاعات شما برای جلوگیری از خروج اطلاعات بدون اجازه و…

-----------------------------------------

 

بار دیگر برای شما عزیزان یکی دیگر از شماره های مجله محبوب ۲۵ Beautiful Homes را که برای اولین ماه سال ۲۰۱۲ منتشر شده است آماده دریافت کرده ایم.


نظرات شما عزیزان:

eshgh
ساعت23:27---23 دی 1390
سلام وب واقعاً زيبايي داري خيلي جالبه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم